Starbucks i Wien

För 32 dagar sedan befann jag mig i Wien och drack is-smothi på starbucks! Det hade varit skönt och man kunde vrida tillbaka tiden lite.

Nu ska jag ut och jobba. Rensa ogräs och klippa en häck, usch vad tråkigt!



Kategori:
1 Malin:

skriven

Sv; Tack! Jag fotar med en Nikon d40x :)

3 Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

5 FOTOGRAF Anton:

skriven

tack så mycket! jag tar inte betalt men kommer börja längre fram ;) är allt bra? :)

7 Evelina:

skriven

Åh, starbucks :)

9 maya:

skriven

hehe gullig bild på lilltjejen där =)

11 linn:

skriven

snygg bid på mig asså :D

2 malin

skriven

sv: ja tycker med det är synd :( de verkar ha varit asgrymma :) samtidigt var det inte jättespeciella artister där i år :/ har också flyttar till sthlm så hade inte råd o åka :( kostar ju skjortan att åka, samt att hitta boende.. vilka fotar du för?

4 malin

skriven

sv: nej verkade inte så, men jag tycker synd att man missade teddyebars och hardcore superstar! ska dock fota the ark nu på söndag :)



ah okej :) vad är det för skoluppgift?



åh, hade inte hört talas om rockcity förut. o deras hemsida funkar inte på min dator ;o men jag har förut fotat för en musikblogg jag har drivit. nu ska jag starta eget :) men fotar även för festivalphoto, mest för att bara kunna komma in :)



ah vad tyckte du om den? :)

6 M I C A E L A S

skriven

SVAR: ja, den är underbar! :D

8 [ F o t o - V a r d a g ]

skriven

starbucks <3

10 new york

skriven

sv: aha! låter ju roligt! haha självporträtt är aldrig enkelt tycker jag :( du får ha mycket ljus.. eller göra en mörk bild, en mystisk bild.. haha ;P



jag har faktiskt gjort min hemsida i iweb. hahaha

inga koder alls. man bara drar och klistrar och lite så där. lika enkelt som att använda word. funderar dock på att ge mig på att koda en hel hemsida! aldrig gjort det förut! men vore kul!



åh det undrar jag med! men jag hoppas det blir knöfullt så att dem kommer tillbaka! som sagt - har väntat i åtta år!