RIX FM FESTIVAL 2010 (2)

Tjejerna längst fram skrek sönder mina öron när dessa artister klev på scenen.

Del 2
Darin
Ola
EMD










Bilderna är tagna av mig och får ej kopieras utan min tillåtelse.
Kategori:
1 MICHAELA D:

skriven

Hej!



Jahaa, men vad kul :D Tack!! Riktigt snygga bilder du fotade ser jag. Gillar dom mycket:)

3 F e l i c i a:

skriven

Ska vi följa varandra via bloglovin? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

5 Emma-FOTOBLOGG:

skriven

Tack!:)<3

Fina bilder!!:)<3

7 mk':

skriven

Sv: Tack :)



Vilka bra bilder du tog på artister under Kulturkalaset! Även om det var nyligen ger det mig sån glädje tack vare minnen :D Grym vecka!

Hade du presspass eller? :)

9 M E G A P I X L A R / mikaela:

skriven

sv, tack :)

11 Sandra<3:

skriven

Jag gillar ingen av dem..

13 sandra:

skriven

Jaha okej :) Kul! Desamma :)

15 Ellen:

skriven

väldigt, väldigt bra konsertbilder.:)



svar, atck så mkt!!:D

2 Anna :)

skriven

sv: Tack! :)

Dina var ju grymma! :D

4 Hanna

skriven

ha en bra dag!=)

6 malin [fotoblogg]

skriven

sv: tack desamma =)

8 ssaraekström

skriven

tack! detsamma! :)

10 Sandra

skriven

Du måste ha stått väldigt långt fram va? Riktigt bra bilder! Besök gärna min blogg o säg vad du tycker :)

12 Sandra<3

skriven

SV: asså artisterna ;)

14 gotteochvi♥

skriven

tack så mycket!

16 dno

skriven

mao