Jag lever!!

Nu har vaktmästaren äntlign fått igång internet! Fast det stängs av varje kväll klockan 23.00 för då ska man sova, jätte konstigt och väldigt iriternade!!

Men annars har jag det bra, alla är väldigt trevliga och vi kommer jätte bra överens. Idag hade vi upprop i "logen" som är en jätte stor ladugård typ. Dem sjung massa sånger till gud och bad, men som tur är, är inte alla i min foto klass jätte kristana, nästan ingen faktiskt!

För en stund sen var jag och några tjejer ute i skogen och plockade kantareller (det finns inte så mycket annat att göra) som vi ska rensa nu till Fångaran på fortet som börjar om 40 minuter. Vi skippar andakten och gör det här i stället.

Jag bor i Grankulla som vi har döpt om till Slottet haha. Mitt rum ligger vid fönstret längst upp till vänster. Det är ganska litet och duchen ligger i koridoren som jag delar med tre tjejer men jag trivs!


Kategori: