Elin Berg

Igår var jag och Elin ute på en liten fototur! Jag skulle försöka att fota mitt självporträtt inför skolstarten och en header till Elins blivande blogg. Inget av det blev speciellt bra, så vi ska försöka en gång till idag.

Idag är det tre dagar kvar tills jag flyttar!! Jag måste nog börja packa ner alla mina grejer..



C a n o n   E O S   4 0 0 D   +   C a n o n   5 0   m m   f / 1 . 8 

1 FOTOGRAF Anton:

skriven

a okej samma här, vädret är trist :/ vad gör du då? :)

3 FOTOGRAF Anton:

skriven

oj såg att du skrev det haha ;)

5 Filippa:

skriven

Svar: Fina bilder!

Omelett är gott :)



Finns recept på bloggen uppe nu om omeletten du tyckte såg god ut :)

2 FOTOGRAF Anton

skriven

jaha okej så roligt, vart ligger det? :)

4 mikaela ~ [fotoblogg]

skriven

sv; det tycker jag att du ska göra! :) det är super kul!

he, men det var inte alls kallt, det var mitt i sommaren :>



kram!